Povestea Noastra

Omifa, infiintata la inceputul anului 2002, s-a transformat de-a lungul timpului intr-o companie pe care clientii o cauta in mod special atunci cand au nevoie de consultanta specializata in realizarea proiectelor high-tech, high-touch si cu costuri eficiente.

In peste 20 ani de existenta, am livrat proiecte complexe, game complete de produse si am prestat servicii speciale. Colaboram cu parteneri internationali de prestigiu si mai mult, producem propriile linii de mobilier de birou si componente de compartimentare in fabrica Omifa de la Tecuci.

Astfel, filozofia noastra se rezuma la o singura fraza: We are the designers of YOUR dream office.


VALORI
Customer commitment – angajamentul fata de clienti
Quality and efficiency – calitate si eficienta
Reliability and dependability – siguranta si incredere
High standards – standarde inalte
Focus on people – preocupare pentru oameni

MISIUNE
Furnizam cel mai profesionist, loial si de incredere serviciu din industrie. Interesele clientilor nostri sunt mereu pe primul loc, iar preocuparile lor devin si ale noastre, deoarece suntem devotati relatiilor de lunga durata. Filozofia noastra de abordare a proiectelor in echipa garanteaza ca nevoile clientilor nostri sunt importante pentru fiecare membru al organizatiei noastre.

VIZIUNE
Viziunea noastra este harta dupa care ne ghidam in fiecare aspect al activitatii noastre si descrie ce trebuie sa indeplinim pentru a creste calitativ si sustenabil.

PREOCUPARE PENTRU OAMENI
Oamenii sunt, pentru Omifa, principala resursa pentru obtinerea calitatii si eficientei fiecarui proiect in parte. Numarul oamenilor precum si diversificarea specializarilor celor implicati intr-un proiect sunt direct proportionale cu volumul, complexitatea si felul de proiecte in care este implicata compania.



Compania este compusa astazi din mai multe departamente:

OPERATIUNI COMERCIALE

Echipa noastra de vanzari si project management este interfata dintre partenerii nostri de prestigiu si clientii care apeleaza la expertiza noastra in materie de amenajari de birouri si decoratiuni interioare.


DESIGN

O echipa de architecti este creierul din spatele fiecarei idei inovatoare de design pe care o propunem spatiilor pe care le proiectam.


SUPORT TEHNIC

Inginerii nostri se asigura ca cele mai complexe solutii tehnice se imbina perfect cu practicalitatea si functionalitatea produselor pe care le oferim. Impreuna cu echipa de montaj, care consta in 20 de oameni - toti cu inalte calificari profesionale – se asigura ca standardele noastre de calitate sunt reflectate in fiecare detaliu al oricarui proiect in care suntem implicati.


MARKETING & COMUNICARE

Departamentul nostru de marketing si comunicare ne ajuta sa ne indeplinim obiectivele strategice. Fie ca este vorba de produse si servicii noi pe care le lansam, sau de un nou proiect in care suntem implicati, specialistii nostri ne ajuta sa ne informam corect publicul tinta.


ADMINISTRATIV

Departamentul care se ocupa cu chestiuni administrative, de logistica si de management al companiei.

Echipa noastra

Some cool guys to work with for some awesome clients

Mihai Olaru

Mihai Olaru

Director General


Sebastian Lene

Sebastian Lene

Arhitect Sef


Cristina Sandor

Cristina Sandor

Project Manager


Horatiu Chirvasiu

Horatiu Chirvasiu

Director Tehnic


Beatrice Stuparu

Beatrice Stuparu

Manager Achizitii


Valentin Buftea

Valentin Buftea

Manager Regional


Ionut Mihai

Ionut Mihai

Logistica


Irina Buzea

Irina Buzea

Arhitect Design Interior


Ana Gradin

Ana Gradin

Arhitect Design Interior


Alexandru Bratu

Alexandru Bratu

Proiectant


George Ioana

George Ioana

Project Manager


Ovidiu Dobromir

Ovidiu Dobromir

Project Manager


Vasile Biber

Vasile Biber

Regional Representative


TOP